❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 10918
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







نقشه استان بوشهر

                        مناطق دیدنی استان بوشهر

کوه پردیس نزدیکترین نقطه زمین به خورشید

مجسمه رئیس علی دلواری مقابل شهرداری بوشهر

میدان آزادی(برج)ورودی استان بوشهر

قلعه محمدخان-خورموج

خلیج نای بند

مسجد مشیرالملک

جنگل های حرا

خور گناوه

مسجدی در بندر تاریخی سیراف

گور دختر-دشتستان

بهرحال باید یه پارتی بازی اینجا انجام بشه و از شهرستان خودم سفارشی عکس بزارم

بریم تنگستان

طبیعت خائیز (ههههه جالبه با اینکه خائیز توو منطقه تنگستان جایی که خودم زندگی

  میکنم تا حالا توجه به نوشتنش نداشتم همشهریا اگه اشتباه نوشتم بگید خواهشا)

آبگرم اهرم(اوبا)

سد انحرافی تنگستان

تنگه بنیان

نخلستان تنگستان

ساحل دلوار-تنگستان

چاه کوتاه

اهرم شناسیمون تموم شد خب نمیشه همه عکسا رو گذاشت دیگه وگرنه باید عکس

تموم امام زاده ها و قلعه کلات و  زائرخضرخان اهرمی و رئیس علی دلواری و

علم الهی اهرمی باقی هم میذاشتم

پل رود مند

عسلویه پایتخت اقتصادی ایران

سواحل زیبای عسلویه


کوه نمک-خورموج

رطب و خرما بوشهر

یه بنده خدایی رطب سوغات میگیره میگه وا اینکه هنو خرماش نرسیده

شرمنده من دیگه اسم درختای نخل و بدرستی نمیشناسم وگرنه مینوشتم

شقایق های بنیان

هواداران پرشور تیم شاهین بوشهر

عزاداری مردم بوشهر

سیل در بوشهر(البته خیلی کم اتفاق میفته).البته شما سیل و جدی نگیرید

 آب دریاس اومده بالا

سواحل تفریحی استان

پارک پرندگان بوشهر

کشتی سواری:بندر گناوه به جزیره خارگ

سفره خانه سنتی قوام

قبر های سنگی قبرستان سیراف

ارده یکی از سوغاتی های استان بوشهر

قبر ژنرال انگلیسی

پارک ولیعصر(انار)-خورموج

سراسر شهر بوشهر

استان بوشهر

بوشهر-مرکز

تنگستان-اهرم

جم-جم

دشتستان-برازجون

دشتی-خورموج

دیر-بندر دیر

دیلم-بندر دیلم

کنگان-بندر کنگان

گناوه-بندر گناوه

عاشقتم بوشــــــــــــــــهر

فيلم هاي روزبوشهر:

مسافري از خارگ(خانوادگي)

شب هاي تنگك(جنايي)

گذري ازسه راه عالي شهر(عاشقانه)

فراراز هزاردستگاه(اكشن)

غريبه اي درجفره(رزمي)

عبوراز برازجان(ترسناك)

برازجان مركزاستان(كمدي)

جداي خدر از سكينه (برنده جايزه اسكار)


نظرات شما عزیزان:

ساعت11:07---11 مهر 1391
افرین ساحل .... عالی بود عزیزم...



پاسخ:قربانت طاهره جان


اسما
ساعت9:58---19 مرداد 1391
ساحل جون خیلی قشنگ بود . ازهمه نظر وبلاگتون جالب بود. پرمحتوابود. انشالله یه روز بیام بوشهرپاسخ:مرسی خانمی،ایشالله قسمتت بشه بیای بوشهر شهر من خیلی قشنگه

پویا
ساعت15:52---17 مرداد 1391




علی
ساعت12:41---15 مرداد 1391
قشنگ بود.خیلی از من دوری

farzin
ساعت12:34---15 مرداد 1391
ghashang bood

رضا 
ساعت22:42---14 مرداد 1391
ترکوندی . ایول

افشین
ساعت21:22---13 مرداد 1391
سلام ساحل و پویا خیلی وبلاگ قشنگ و متنوع داری به وبلاگ منم سر بزن اگه خواستی لینک کن من تو رو لینک کردم

داداش پویا
ساعت16:37---13 مرداد 1391
آجی میام باهم بریم ... همه جاشو ببینیم ... };-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:58 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو